Pages

streda 24. augusta 2016

Čarovné Chorvátsko

Pekný večer, priatelia!

Dnes som si pre Vás pripravila článok o mojom lete. 





Letné prázdniny som strávila v Chorvátsku. Presnejšie v Privlake, časť Sabunike
Prvé dni boli veľmi veterné a mali sme strach, že ten vietor bude stále, ale po dvoch dňoch ustál a už bolo krásne.


Zistili sme, že ide o vietor nazývaný Bura. V Chorvátsku je tento typ vetra len trikrát za rok a tak sme okúsili časť z neho.  (Čo je fajn! Predstavte si, že by fučalo celú dovolenku.)


Inak bolo na dovolenke perfektne. Voda bola tak akurát. Slniečko nás krásne opalovalo. A úsmev z našich tvár nezmizol ani na sekundu.



Našli sme aj takú vydupanú cestičku, ktorá viedla k nádhernej pláži. 
Vyzeralo to magicky. Akoby nás tam niečo volalo. Pláž bola krásna, čistá a maličká.



Bohužiaľ, hlavná pláž bola plná špakov od netolerantných ľudí, ktorí absolútne nedbali na ostatných a hádzali ohorky od cigariet kdekoľvek.
Hoci odpadkové koše boli na každom kroku.


Keďže mne počas dovolenky veľmi chýbal môj milovaný priateľ, tak som mu spravila menší odkaz do piesku. Veď viete, ako každý zamilovaný pár. ^^


Koniec dovolenky bol síce upršaný, ale aj tak sme si to veľmi užili.



A vy ste ako strávili toto leto?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Design by | SweetElectric