Pages

nedeľa 31. decembra 2017

Moje obľúbené produkty za rok 2017

Ahojte.
Tak ako som sľúbila, prinášam Vám posledný článok v roku 2017. Bude ním zhrnutie mojich obľúbených produktov od začiatku roka až po koniec.

Chcela by som od nového roku, začať písať články o obľúbencoch za dané mesiace. Premýšľala som aj o spotrebovaných produktoch za daný mesiac, ale pochybujem, že by som bola ochotná niekde skladovať prázdne fľaštičky, tuby alebo vrecúška od produktov. Takže asi sa skôr prikláňam k obľúbencom. :) Čo vy na to?

A späť k téme tohto článku.

TVÁR


Začala by som s obľúbenými produktami na tvár. Medzi moje naj krémy rozhodne patria tieto dvoje značky. Používam a aj som si veľmi obľúbila denný pleťový krém značky Mixa Oil-based Rich Cream, ktorý je pre veľmi suchú pleť. Krém obsahuje púpalkový olej a hydratačné zložky, ktoré pleť hĺbkovo hydratujú a vyživujú. Ihneď sa vstrebáva a nezanecháva mastný pocit. Ďalší krém je veľmi dobre známy od značky Nivea. Tento krém je vhodný pre všetky typy pleti, taktiež hydratuje a zanecháva pokožku krásne jemnú, napnutú a bez šupiniek.


Tento produkt značky ClearSkin už poznáte z článku o starostlivosti o moju pleť. Niet sa čomu diviť, že som ho sem rozhodne zaradila.


Ďalší produkt značky Nivea. Ide o ošetrujúcu micelárnu vodu 3v1 pre citlivú až suchú pleť. Tento produkt účinne odstraňuje nečistoty a make-up. Neobsahuje žiaden parfém a preto pleť a oči nedráždi. Som naozaj spokojná s týmto produktom a rozhodne siahnem po ňom znovu.


MATT CONTROL corrector od Dermacolu. Ide o krycí a zmatňujúci korektor. Zakryje všetky nedokonalosti a rozhodne pomáha zlepšiť vzhľad. Má zmatňujúci efekt a vďaka nemu sa viditeľnosť pórov znižuje. Produkt obsahuje zinok, ktorý vysušuje a má antiseptický účinok.

   

Paletka na konturovanie tváre Gabriella Salvete Contouring Palette. Obsahuje bronzér, highlighetr a lícenku. Myslím, že o tomto produkte veľa rozprávať netreba. :)

   

 Paletka očných tieňov od Catrice Cosmetics. Som veľmi spokojná s výberom farieb a aj ich pigmentáciou. Tiene neprášia, nerozmazávajú sa, na viečku ostávajú, neopadávajú a mohla by som hovoriť dlho, predlho.

         

O týchto rúžoch len v krátkosti. Dvoje sú značky Cien a sú skôr niečo ako zafarbený balzam. Pery sú po nich jemné a nevysušujú sa. Ďalší rúž je od Avonu, ide o červený rúž, ktorý má matný finish. Ide konkrétne o odtieň Red Supreme.

NECHTY


Presúvame sa do ďalšej kategórie. Sem by som zaradila lak od značky NYC Cosmetics Shine in a minute v peknom hnedom odtieni. Dlho vydrží a nelúpe sa. A ďalej je to lak od Eveline Cosmetics SOS Brittle and broken nails. Nechtom dodá pružnosť, pevnosť a krásny vzhľad. Ideálny pre slabé a poškodené nechtíky.


Tento odlakovač na nechty s výťažkom z repíka lekárskeho je čisto slovenský výrobok. Pekne vonia a odstráni akýkoľvek lak na nechty. Bohužiaľ neviem zistiť o akú značku ide, ale ak pôjdete do DM drogérie, tak si ho určite všimnete. 😊

TELO


Tento peeling som zvolila hlavne kvôli jeho dokonalej vôni, konkrétne vôňa kávy. Ide o značku Joanna body Naturia. Odstraňuje odumreté bunky, dodáva pokožke príjemnú vôňu a po použití je pokožka hebká. A to najlepšie: redukuje celulitídu a má spevňujúci účinok.

To je všetko, čo sa týka mojich obľúbených produktov za tento rok. Verím, že to bude budúci rok lepšie. Ak sme sa v niečom zhodli, rozhodne dajte vedieť do komentáru. :) Veľmi rada si ich prečítam. Krásny zbytok dňa! ♥

1 komentár:

  1. Pěkné věcičky, já si ráda čtu, oblíbené produkty blogerek. Často narazím na něco, co se líbí i mně a občas si o pořídím :)
    Korektor od Dermacolu vypadá pěkně a barvičky laků na nehty se mi také velmi líbí :3

    OdpovedaťOdstrániť

Design by | SweetElectric