Pages

sobota 1. júla 2017

Chutná a zdravá avokádová nátierka

Ahoj.
Dnes som si pripravila túto veľmi jednoduchú, ale zato veľmi chutnú a zdravú nátierku vhodnú na raňajky, svačinu, ale aj olovrant.



Budeme potrebovať:
  • Avokádo
  • Smotanovú nátierku
  • Cesnak
  • Soľ
  • Korenie
  • Zeleninu (napr. reďkovka, paprika alebo rajčina)



Ja som mala dve avokáda a tak som použila celú smotanovú nátierku. Ak je len jedno avokádo, tak stačí pol nátierky. Avokádo si prekrojíte a lyžičkou vytiahnete dužinu. Šupku a kôstku vyhodíme, teda za predpokladu, že si kôstku nechcete posadiť :)


Všetko som si vložila do misky. Ak je avokádo mäkké, tak ho dokážete popučiť aj vidličkou. Ak však máte avokádo tvrdé, tak to môžete vyriešiť ako ja :) 


A zobrať si na pomoc mixér. Všetko som poriadne rozmixovala, aby mi nikde nezostala celá dužina z avokáda. 


Následne som si ošúpala a nakrájala jeden strúčik cesnaku na dochutenie. Odporúčam dať najprv len jeden, lebo nikdy neviete ako silný môže byť a aby sa vám potom nátierka nezdala príliš silná a cesnaková. :) Ten som opäť dobre rozmixovala.


Napokon som len nátierku dobre ochutila korením a soľou. 
Teraz prichádza tá časť so zeleninou. Ja niekedy nakrájam reďkovku na drobno a zamiešam ju do pomazánky. Ale často si aj natriem chlebík alebo toast a nadrobno nakrájanú reďkovku alebo rajčinu alebo papriku dám len navrch. Samozrejme si môžete dať potom aj šunku. Aj s tou je to veľmi dobré :P 


Vualá! Dobrú chuť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Design by | SweetElectric