Pages

štvrtok 7. decembra 2017

Tipy na vianočné darčeky do 20€

Opäť je tu vianočné obdobie a s ním aj vianočná nálada, svetielka, vonné sviečky, vianočný punč a mnoho iného. A ako každý rok, tak isto iste aj tento sa to nezaobíde bez darčekov. 
Ak chceme potešiť našich blízkych, tak mnohokrát hľadáme ten perfektný darček až do úplne konca. 
Ja som si pre Vás pripravila pár lacných, ale za to veľmi krásnych darčekov. 

christmas, winter, and marshmallow image
zdroj: www.weheartit.com

Začala by som vhodným darčekom pre naše milované maminky. Rozhodne Vám v prvom rade odporúčam nejaké pekné hodinky. Áno, skutočne aj hodinky sa dajú nájsť do 20€. Momentálne v najnovšom AVON katalógu prebieha akcia, kde môžete pre Vašu mamu získať veľmi krásne hodinky.

watch, fashion, and marc jacobs image
zdroj: www.weheartit.com

Ďalšou vecou, ktorou ju určite potešíte je kozmetika. V skratke - kozmetikou dokážete potešiť každú ženu. A v dnešnej dobe existuje mnoho kozmetiky, ktorá je dokonca vegánska a netestovaná na zvieratách. Určite by som Vám odporučila kozmetiku značky LUX.

the body shop, body, and body shop image
zdroj: www.weheartit.com

Ďalej sa presunieme na vhodný darček pre našich ockov. Ak by som mala vybrať vhodný darček pre môjho tatina, tak by som určite išla hľadať nejakú vhodnú techniku, keďže jemu sa knihami nezavďačíte. Preto ak Váš otec rád počúva hudbu, tak by som navrhla nejaké malé prenosné rádio, ktoré sa dá zapojiť aj do auta. Ďalej by som navrhla voňavku, penu na holenie alebo nejaký šál a rukavice. V tomto prípade opäť môžem navrhnúť aj hodinky, ktoré nájdete tiež v najnovšom katalógu AVON.

birthday, christmas, and ideas image
zdroj: www.weheartit.com

Pre sestru alebo ešte aj priateľku nájsť darček nie je z môjho pohľadu vôbec ťažké. Vo väčšine prípadov každá mladá žena má rovnaké záujmy. Opäť je veľmi dobrý nápad kozmetika, či už dekoratívna alebo nie. Ďalej nejaká sada štetcov alebo naopak nejaká knižka či oblečenie. Taktiež v dnešnej dobe idú aj veľmi sviečky a bomby do vody.

makeup, beauty, and anastasia image
zdroj: www.weheartit.com

Pre brata by som volila opäť nejakú dobrú knihu, pravdepodobne detektívku s nádychom hororu. Určite neurazí, ale ani nenadchne typický dar akým je telové sprej a sprchový gél. Ak si Váš brat vlasy géluje, tak určite ho poteší aj gél alebo vosk na vlasy.

book, creepy, and dark image
zdroj: www.weheartit.com

Ak by som mala vybrať darček pre môjho priateľa, tak by som siahla určite po nejakej hre na PS4. Ďalej sú to určite trenky alebo ponožky a napokon nejaké pekné vianočné pyžamo

socks, autumn, and fall image
zdroj: www.weheartit.com

Dúfam, že som Vám týmto článkom aspoň trochu pomohla a inšpirovala Vás ku kúpe vhodného darčeku. 

Želám Vám veľa pokoja, lebo toho nikdy nie je dosť. :) 

2 komentáre:

  1. Pekný príspevok ale mám pre teb pár rad ako vylepšíť blog.

    Skús písať dlhšie články - čím viac textu tým lepšia vyhľadávanosť samozrejme nie zase 10 000 slov tak okolo 2000 minimalne.
    V nadpise sa snž používať čísla, otázky a slová čo? alebo prečo?
    To ti pomôže aby ľudia klikli na tvoj príspevok.

    To sú len také drobné rady , pls neber to ako nejakú ostrú kritiku.
    Ďakujem za pekný komentár na mojom blogu.
    😘
    https://laureysworldkitchen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Určite si vezmem tieto skvelé rady k srdcu a začnem ich praktikovať. Ešte raz ďakujem ♥

      Odstrániť

Design by | SweetElectric